]]>
DILLUNS, 23 DE FEBRER, 2015
imprimir
Ca’n Olivella-Pla del Pèlag disposarà properament d'un nou Punt d'Atenció Ciutadana (PAC)


Amb l'objectiu d'apropar  l'administració local a la ciutadania, l'Ajuntament crearà un nou Punt d'Atenció a la Ciutadania (PAC) al Local Social de Ca n'Olivella-Pla del Pèlag que permetrà ampliar l'horari de servei a la ciutadania i apropar aquesta part del municipi tota la informació que necessita i resoldre les qüestions i tràmits més habituals amb l'Ajuntament.

Aquest nou PAC oferirà un servei d'atenció presencial en què la ciutadania podrà adreçar-se per realitzar, entre d’altres, tràmits com registres d'entrada, petició de saques de recollida de restes vegetals, entre d’altres..

Amb aquesta iniciativa, els veïns i veïnes de Ca'n Olivella-Pla del Pèlag no hauran de desplaçar-se fins a l'edifici central de l'Ajuntament per a poder fer les gestions amb l'administració. Per tal de donar a conèixer aquest nou servei, l'Ajuntament repartirà per tots els domicilis un tríptic informatiu.

L'horari d'atenció al públic del PAC serà de 17 a 20 hores, de dilluns a divendres. Des de l’Ajuntament, s’assenyala que "la realitat geogràfica del nostre municipi fa que sigui necessària la descentralització de serveis municipals bàsics per oferir un millor servei als veïns i veïnes dels barris més allunyats del centre neuràlgic, com és el cas de Ca'n Olivella-Pla del Pèlag ".

La creació del PAC forma part del pla de Modernització Tecnològic impulsat amb una inversió subvencionada en part per la Diputació de Barcelona i recursos propis de l’Ajuntament d'Olesa de Bonesvalls. Ja s'han introduït avenços substancials en l'atenció presencial, amb un procés de modernització de l'OAC, mitjançant la introducció del programa Gestiona i, des de l'any passat, funciona també el nou web de l'Ajuntament, amb una secció de " Tràmits i gestions "en què els usuaris poden realitzar tràmits telemàtics amb el consistori local. Des de l’Ajuntament s’assegura que "estem donant passos de gegant amb l'objectiu d'apropar l'administració a la gent i evitar desplaçaments, guanyant així en rapidesa i comoditat".

Darrera actualització: 23/02/2015 14:32