]]>

Oficina d'Atenció al Ciutadà

L’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament d’Olesa de Bonesvalls, és el punt d’informació municipal. L’objectiu d’aquesta és donar resposta i resoldre les necessitats d’informació, gestió, orientació, tramitació i relació amb el ciutadà , facilitant l’accés a tots els tràmits i serveis que ofereix i gestiona l’Ajuntament.

Entre les seves funcions més importants hi ha el Registre general d’entrades i sortides de documents i tot allò relatiu al Padró municipal d’habitants (altes, baixes, canvis de domicili, volants i certificats d’empadronament...) .

L’Ajuntament d’Olesa de Bonesvalls té habilitats dos punts de registre general per a la presentació de documents:

 
Oficina d’Atenció al Ciutadà (Ajuntament)

 Oficina d’Atenció al Ciutadà (Local Social Ca n’Olivella/ Pla del Pèlag)

 

OFICINES D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ