De l'1 al 30 de juny podeu presentar les vostres sol·licituds d'ajuts per a material i sortides d’alumnes d’educació infantil, primària i secundària (de P3 a 4t. ESO) empadronats al municipi i escolaritzats en centres públics.
Des dels Serveis Socials Bàsics se’ns planteja el repte d’abordar la nova i canviant situació econòmica en que ens trobem, tant a nivell individual com a nivell comunitari.
Un cop estudiades les demandes, i mirant de cobrir el màxim de necessitats possibles, es valora necessari mantenir la línia de beques municipals dedicades a la bonificació de material i sortides escolars. Amb aquesta actuació té dos objectius principals:
L’objecte de la convocatòria és la concessió d’ajuts individuals per a material i sortides d’alumnes d’educació infantil, primària i secundària (de P3 a 4t ESO) empadronats al municipi i escolaritzats en centres públics.
Aquesta convocatòria regeix durant el curs 2021/2022. Les atribucions aprovades en base a aquesta normativa tenen efecte només pel curs 2021/2022 i no generen cap dret a l’obtenció d’altres subvencions en anys posteriors i no es pot al·legar com a precedent.
Per concórrer a la convocatòria, els interessats hauran de reunir ambdós requisits següents: a) Estar empadronat al municipi. b) Estar matriculat en centres d’educació infantil, cicle inicial, cicle mitjà, cicle superior o ESO.
La concessió dels ajuts econòmics escolars es realitzen amb l’aplicació del barem social i econòmic següent: A efectes del càlcul final de la valoració de la situació de cada unitat familiar de convivència la valoració econòmica representarà el 70% de la puntuació total i la valoració social el 30% restant.
La proposta de la quantia que correspon a cada percentatges és la següent: · 20% la quantia de 125€ · 40% la quantia de 150€ · 60% la quantia de 175€ · 80% la quantia de 195€
El pagament d’aquests ajuts es realitzaran realitzarà directament en el centre escolar.
El termini de presentació de sol·licituds serà del 1 al 30 de juny del 2021, ambdós dies inclosos
Les sol·licituds s’hauran de presentar al Registre general de l’Ajuntament presencialment o a través de l’administració electrònica.
La resolució de les sol·licituds presentades es farà mitjançant acord de la Junta de Govern Local, que s’adoptarà en el termini màxim d’un mes a comptar de l’endemà de la finalització del termini de presentació de sol·licituds. Aquest acord es notificarà de manera individualitzada als interessats. En el cas de disconformitat contra la resolució dels ajuts es podran presentar els recursos pertinents de conformitat amb la normativa vigent de procediment administratiu.
Podeu consultar les bases al PDF adjunt.