El Cos d’Agents Rurals en el marc del seu compromís de servei a la ciutadania i com a cos competent en la protecció, la vigilància, el control, la prevenció integral i la col·laboració en la gestió, en matèria de medi ambient a Catalunya, i en l’exercici de les seves funcions de divulgació i educació ambiental, organitza un curs de formació sobre les activitats en la prevenció d’incendis forestals.
Aquests cursos estan adreçats a membres de les entitats locals i de les ADF’s. Prevenció dels incendis forestals. (curs bàsic de formació)
Aquest curs, teòric-pràctic, va dirigit a tots aquells membres de les ADF o de les entitats locals de la comarca de l’Alt Penedès, que no tinguin els coneixements bàsics sobre la prevenció i extinció d’incendis forestals.
Per tal de saber els assistents de cada curs, ens cal que la inscripció, amb el nom, NIF, telèfon i correu electrònic de l’interessat (sense aquestes dades no es cursarà la inscripció), aquesta s’ha de fer 2 dies abans de la data del curs, en l’adreça electrònica: caraltpenedes.dmah@gencat.cat.
El dissabte dia 9 de maig de 2015 es faran exercicis pràctics. Els assistents haurien de portar roba i equipament de treball. Als participants que hagin realitzat el curs, se’ls farà arribar, via correu electrònic, un document d’acreditació d’assistència i aprofitament del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural.