Nova targeta fixa de la deixalleria municipal, disponible a partir del 3 de gener de 2025.
Dimarts, 17 de desembre de 2024
Tots els divendres, des del 3 de gener de 2025, es podrà recollir la nova targeta fixa a la deixalleria municipal en horari de 15 a 18h. i des del 3 de febrer a l'(OAC) ubicat a la planta baixa de l'Ajuntament, de dilluns a divendres de 9 a 14h. i els dimarts de 16 a 17h.
L’Ajuntament va aprovar dues bonificacions anuals del rebut d' escombraries, una a partir de 6 visites l’any i una altra per 9 visites o mes l' any. Per aplicar aquesta bonificació seran necessàries les noves targetes de la deixalleria. Els horaris de la deixalleria municipal, ubicada a Camí d'Olesa a Vallirana, s/n, son de dimarts a dissabte de 9.00 a 14.00 h. i els divendres de 15.00 a 18.00 h.
Amb la creació d’aquesta nova targeta, les targetes de deixalleria utilitzades fins ara deixen de ser vàlides. Cada targeta té un codi que identifica un habitatge concret, per tant, qualsevol canvi d'habitatge ha d'implicar una actualització de la targeta a l'Ajuntament si no es vol perdre la tarifa amb reducció.
Agraïm el compromís de la ciutadania amb la correcta gestió dels residus i ens posem a la seva disposició per treballar conjuntament per a aconseguir un municipi més net i agradable.
Per a més informació consultar la web de la mancomunitat (www.mancomunitat.cat) o trucar al 610 540 646 / 671 877 723, disponibles a partir de gener.